Rólunk

Young & Rubicam Group

A Y&R Group hazánk vezető, integrált kommunikációs csoportja. Az utóbbi három évben elnyertük az Év Ügynöksége címet a rangos M+listán, amely az ügynökségek által elnyert valamennyi hazai és nemzetközi kreatív és hatékonysági díját összegezi. Egyedülálló módon, három Cannes Lions díj birtokosai vagyunk, amelyet a világ legrangosabb kreatív eseményén gyűjtöttünk be.

1989-es alapításunk óta számos leánycéget hívtunk életre, amelyek a legkülönfélébb kommunikációs tevékenységeket végzik. Így például a Labstore-t, amely shopper marketinggel és service design-nal, a Wundermant amely elsősorban adatvezérelt CRM-el és digitális tartalomfejlesztéssel, vagy a BAV Consultingot, amely marketing és márkatanácsadással foglalkozik.

Eszközeink

Egyedülálló kutatási eszközeink segítségével – ilyen a BAV vagy az eXploring – azok között vagyunk, akik valóban komolyan számítanak Magyarországon, hiszen pontos ismereteink vannak arról, mit gondol a fogyasztó egy adott márkáról. A BrandAsset­ Valuator (BAV) a világ legnagyobb és leghosszabb ideje futó, kvalitatív márkakutatása, amely 20 éve, több mint 50 országban, 800 ezer megkérdezettel empirikus eredményeket produkál. Ezek történelmileg, visszanézhetően hitelesnek bizonyultak. Kiolvasható belőlük, hogy bizonyos márkák hogyan nőnek, fejlődnek tovább, majd – adott esetben – hogyan morzsolódnak le.

Cultural Capital – Kulturális tőkét építünk

Nézetünk szerint a legerősebb nemzetközi cégcsoportok – mint amilyen a mi anyahálózatunk – értelemszerűen a legerősebb, legkiterjedtebb kapcsolatokkal rendelkező helyi ügynökségeket mondhatják magukénak. Az ok abban keresendő, hogy a fogyasztók az általuk kedvelt márkákat – ugyancsak értelemszerűen – helyben, hazai környezetben vásárolják; márka és fogyasztó között mindig helyben jön létre a legtartósabb kapcsolat. A helyi márka, a helyi piac és a helyi szakértelem perdöntő elemek.

Elismerést egy olyan nagy, globális csoporton belül mint a Young and Rubicam csak úgy lehet szerezni, ha a felhalmozott tudás helyi értéke a legnagyobb. Ahogyan például a sport, vagy az étkezés része az általános kultúrának, a fogyasztás is az, különben nem beszélnénk „fogyasztói kultúráról”. Épp ezért arra törekszünk, hogy az általunk kezelt és épített márkák minél jobban beépüljenek a kultúra tágas szövetébe, beszéljenek róluk, de ne csak vásárlóik, rajongóik is legyenek.



Y&R Budapest

MOM Park / 1123 Alkotás út 53/c
phone +36-1-801-7200 /
fax +36-1-801-7299

INFO@YR.COM